۵ پاسخ

یبارتوبیمارستان یبارهم توخونه پی پی کرد دیگه نکرده

من بچم شکمش کار نکرد ۴ روز،، بهش از دارو گیاهی فلوس گرفتم دادم شکمش کار داد ..ولی زیادیشم خوب نیس..هرچند میگن‌تا یه هفته شکم بچه کار نکرد اشکالی نداره ولی بچه ی من خیلی بیقراری میکرد مدفوع که میکرد اروم میشد... بازم عزیزم این تجربه ی من بود هرجور خودت دوست داری خاستی امتحان کن

قطره بایولاکت بده غروب 5 قطره

قطره بیولاکت بگیر روزانه6قطره بهش بده واسه همه چیشم خوبه

دختر منم ۵ روز نداشت بهداشت گفت ببر دکتر
مادر شوهرم میگ باهرنگ با کره بدیم خوب

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی