۴ پاسخ

من هم ۵ میبندم براش هم ۴ .ولی بیشتر با ۵ احساس میکنم راحت تره.

دختر من بدنش زیاد تپلی نیس ولی رونش تپله ۴ میبندم از ۴ ماهگی ،الان هم این بسته تموم بشه ۵ میخرم

دختر من ۴ ماهشه ۴ می‌بندم چجوری نوز سه اندازشه

بستگی به وزن و رون بچه داره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان راحیل🩷و تودلی مامان راحیل🩷و تودلی هفته دوازدهم بارداری