من هر سه بارحاملگیم به یکی دوبار اقدام حامله شدم
دیشبم کاندوم نزاشتم احساس میکنم یکمیش ریخته امروز دیگه اورژانسی خوردم خدا کنه چیزی نشه
چرا عزیزم دوباره تخمککشی؟
چرا باز تخمک کشی 🥲تخمکات ک زیاد بودن؟
از تخمک کسی وحشت دارم💔😭😭😭انتقال برام درداش زجر اوره
امیدوارم به زودی دامنت سبز بشه🌱
من واسم واقعا سواله چرا همه درگیر ای وی اف شدن
قبلا اصلا نمیدیدی
با اینکه خودمم طلبعی باردار نمیشم و نشدم ای وی اف کنم باید بهتون مبگم توکلتون ب خدا باشه خدا خودش میدونه کی بهمون بچه بده و معجزه کنه بخدا برای خدا کاری نداره فقط باید ازش خاست
منم یه بار ivf کردم دکترا گفتن برم تخمک اهدایی بگیرم چون ذخیره تخمدانم خیلی کم بود ولی نا امید نشو خدا بزرگه
عزیزم انشالله اتفاقا خوب پیش روت باشه
اره واقعا
مراحل سختی داره ای وی اف ولی چاره چیه
ایشالا که نتیجه بگیری
وقتی بچه بیاد دیگه همه چیز یادت میره و خداروشکر میکنی فقط امید داشته باش که به زودی اون روز رو ببینی
منم دکترگفت طبیعی باردارنمیشی باید برم آی وی اف اما امیدم به خداست انشاءالله که طبیعی باردارمیشیم به امید خدایی که هیچوقت ناامیدمون نمیکنه🙏🥹
انشااله که خدا کمکتون کنه، نگراننباشید ،بهش فکر نکنید انشالله که طبیعی باردار میشید ، سنتون خیلی کمه ، برای خدا هیچ کاری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.