ببین سر شیشه خوبه چون ارتودنسیه
من برای بچه اولم از همین دادم ولی ۳ ماهگی به بعد سینم نگرفت دیگه هر چند چون حساسیت داشت بیشتر شیر خشک میخورد و فک ودهنش هم تغییر نکرد خوب بود
این سرشیشه ها که پهن نیست وباریکن مخصوص بچه هایی که فقط میخوان شیرخشک بخورن.
اون سرشیشه پهنا برای نوزادایی هست که هم شیرمادر میخورن هم شیرخشک.چون بیشترشبیه سینه مادره
چه عیبی، برا دخترم منم دقیقا از هجین شیشس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.