۳ پاسخ

ببین سر شیشه خوبه چون ارتودنسیه
من برای بچه اولم از همین دادم ولی ۳ ماهگی به بعد سینم نگرفت دیگه هر چند چون حساسیت‌ داشت بیشتر شیر خشک میخورد و فک و‌دهنش هم تغییر نکرد خوب بود

این سرشیشه ها که پهن نیست وباریکن مخصوص بچه هایی که فقط میخوان شیرخشک بخورن.
اون سرشیشه پهنا برای نوزادایی هست که هم شیرمادر میخورن هم شیرخشک.چون بیشترشبیه سینه مادره

چه عیبی، برا دخترم منم دقیقا از هجین شیشس

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری