۵ پاسخ

برای اولین بار میگن تا قبل ۲۰ روزگی

دیگ برو منم برا دخترم همین روزا رفته بودم عکاس میگف ۱۲ روز بهترین موقعس بچت اروم بود وگرنه نمیذاشت عکس بگیریم

میتونی آلبوم رشد بگیری واسش هر دو سه ماه یه بار میری واس ماه های مختلف میگیرن تا تولدش
میتونی هرماه هم بری اگه حوصله داری

تا قبل 40 روزگی چون بدن بچه انعطاف داره خیلی عکسای باحالی میشه انداخت .

تا جایی که من میدونی برای نوزاد دیگه ۲۰ روزگی باید بری چون همش خوابه و راحت تر میتونن عکاسی کنن

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان نورِ خونه🌜 مامان نورِ خونه🌜 ۳ ماهگی