برای اولین بار میگن تا قبل ۲۰ روزگی
دیگ برو منم برا دخترم همین روزا رفته بودم عکاس میگف ۱۲ روز بهترین موقعس بچت اروم بود وگرنه نمیذاشت عکس بگیریم
میتونی آلبوم رشد بگیری واسش هر دو سه ماه یه بار میری واس ماه های مختلف میگیرن تا تولدش
میتونی هرماه هم بری اگه حوصله داری
تا قبل 40 روزگی چون بدن بچه انعطاف داره خیلی عکسای باحالی میشه انداخت .
تا جایی که من میدونی برای نوزاد دیگه ۲۰ روزگی باید بری چون همش خوابه و راحت تر میتونن عکاسی کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.