۵ پاسخ

من همینجوری دونه ای مویز و میدم میخوره

نصف کن ی تیکه بده بعد دبگه کامل

من از وقتی غذا خور شد مویز میدم هر روز بهش پوستشو میگرفتم میدادم ولی کشکمش رو نصف میکنم میدم بهش

نم بده بعد بده بخوره

دخترم عمش وقتی ده ماهش بود داد اینم آروم آروم خورد الان سالم میدم نخود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی