۱ پاسخ

عزیزدلم کاملا حق با شماست
یه روز که اوضاع خوب بود باهاشون صحبت کن
از ناراحتیات بگو
بالاخره اونام آدمن حتما متوجه میشن
میدونم چقدر غصه داری
امیدوارم روزگار روی خوششو بهت نشون بده🫂❤️

سوال های مرتبط