آره خب فک کن میری سونو یا ان لس تی یا معاینه دکتر دراز میکشی هب ... چیزی نمیشه بابا اینارم دکترا تازه مد کردن البته دکترا نه خانومااااای باردار ..چقدر همش حساسیت نشون میدن الکی ..والا مامانم میگه اینایی که میگید رو هیچکدوم به ماها نمیگفتن..بدون استرس هم بارداریمونو میگذذوندیم ....الان یکی میاد میگه آب دورش کمه یکیش میگه زیاده یکی میگه نشتی دارم ندارم ..والا نباید این همه حساس باشیم ...
دیروز پنج شیش دقیقه طاق باز رو تخت سونوگرافی بودم بلند ک شدم ی حس سرگیجه داشتم و نفسم بد میمومد بالا
باز من از بهداشت پرسیدم گفتم شبا ک میخوابم به پهلو صبح بیدار میشم میبینم طاق باز خوابیدم ،گفت 1،۲ ساعت مشکلی نیس🤒
الان که زیاد مهم نیست از هفته ۲۸ ب بعد مهمه نحوه خابیدن
تا ۲۰ دقیقه طاق باز خابیدن مشکلی نداره
پنج دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.