خانما شما بعد زایمان گوسفند مبکشید؟؟؟

۲۰ پاسخ

عزیزم کاملا جدی گفتم ـ اولین بارته میشنوی؟ ما جون نمیگیریم. جون میبخشیم ب طبیعت درخت کاج و سرو میکاریم رسم نداریم گوسفند بکشیم

اگه پولش باشه اره میگیریم
بحث جون گرفتن نیست
خداوند این حیوانات اهلی و حلال و قرار داده ک ازشون استفاده برای اینکه بخوای صدقه سلامتی رد کنی

اره قربونی میکنیم😌اونایی هم که میگن نه خوب نیست جون بگیریم و فلان انگار اصلا گوشت نمیگیرن همین خریدن گوشت یعنی حمایت 😁فقط شعار الکیه 🫢

بله ما عقیقه میکنیم روز هفتم

نه درخت میکاریم

بله رسم داریم بکشیم

توانش داشته باشیم اره
یا با کمک خانواده ها میگیریم


واجب نیست که

مااره سرپسرم قربانی کردیم سردخترمم که چندروز دیگه میاد گرفتیم قربانی میکنیم

من میخوام عقیقه امام رضا کنم چون دخترم نذر امام رضاست زنگ زدم گفتن اعمالشو به جا میاریم گوشتشو میدیم به فقرا و نیازمندا بعدم انشالله یکسالگی میبرمش مشهد ❤️

من کشتن حیوانات لذت نمیبرم واجب هم نمی‌دونم که حتما یک حیوون جلوی پای بچم کشته بشه
ولی اگر قرار باشه صدقه ای رد کنیم همون رو به موسسه ای میدیم
سر پسر اولم یک گوسفند بردیم به شیرخوارگاه دادیم

از این‌که بعضی ها گفتن درخت میکاریم خیلی لذت بردم
حتما توی برنامم میذارم

بعضیا میکشن ولی من حس خیلی بدی میگیرم و اجازه نمیدم جلوم اینکارو کنن، نه واسه عروسیم نه واسه زایمانم اجازه نمیدم

جونی نمیگیرم به فقیران کمک میکنم

اگه پولش باشه، آره😁

اره حتمن

من قراره بابامو شوهرم باهم بخرن بکشن

اینجا شهر شوهرم قربونی میکنن و کلی هم دعوتی میدن
که من خیلی خوشم نمیاد از این رسم دعوتی و قربونی

نه‌عزیزم
ما رسم نداریم جاش یا درخت میکاریم
یا هزینه میکنیم مواد غذایی میخریم برای یه خانواده نیازمند

من اصلا دوست ندارم این کارو

اره خون ریزی واجبه

تو این گرونی والا معلوم نیست
الان کیلو ۷۳۰ شده
تا زایمان چند میشه خدا میدونه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی