۳ پاسخ

شیر خشک نده بهش گرسنه بشه مجبوره بخوره دیدی مقاومت میکنه بدوش با قطره چکان بده نه با شیشه وگر ن کارت ساخته‌س

عزیزم منم از اول تولد دخترم سینمو نگرفت و من شیردوش‌برقی گرفتم و همچنان باهمون دارم بهش شیر میدم و‌ماشالله خداروشکر رشد و‌وزنش هم ایده ال هستش
اینکه میگن خشک‌میشه و‌فلان چرتو پرته.
با شیردوش برقی بدوش هیچ وقت شیرت خشک نمیشه.درصورتی خشک میشه ک خودت تنبلی کنی و‌نخوای شیر خودتو بدوشی.من حتی شبا از خواب بیدار میشم با چشم بسته ده دقیقه با شیر دوش شیر میگیرم‌و بعدش ب دخترم شیر میدم و عاروق میگیرم ک خودش چهل دقیقه طول میکشه.همه چی ب خودت بستگی داره ک واقعا بخوای شیر خودتو بدی یانه

نم نم خشک میشه باید بچه بخوره که زیاد بشه وگرنه بدوشی خیلی زود خشک میشه

سوال های مرتبط