خانوما من زیاد میرم دستشویی ادرارم زود به زود میاد

۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم اگه شاخ هم در بیاریم تو بارداری طبیعیه چیزی که طبیعی نیست درد زیاد و خونریزی و آبریزش هست 😶

من اینجوری بودم عفونت داشتم

عادیه‌....بخاطر اینکه فشار به مثانه میاد
بعد عادی میشه و کم میشه
وقتی سنگین بشی هم مجدد همینطور میشع

من بعضی روزا خیلی تکرر ادرار دارم ولی دقت که میکنم همون روز سردی خوردم مثل دوغ

عادیه

عادیع تکرر ادرار

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری