۵ پاسخ

برا منم یکمی برآمده شده دست میزنم مثل بادکنک می‌ره تو،نسبت ب روزای اول خیلی کمترشده

عادیه مال منم اونجوری شد باز رفع شد

مگه نکشیدی بخیه هات رو ؟

طبیعیه واسه منم بعضی جاهاش باد داره خودش خوب میشه سزارین اولمم همین بود

شاید تجمع مایع باشه
بهتره به دکتر نشون بدی

سوال های مرتبط