برا منم یکمی برآمده شده دست میزنم مثل بادکنک میره تو،نسبت ب روزای اول خیلی کمترشده
عادیه مال منم اونجوری شد باز رفع شد
مگه نکشیدی بخیه هات رو ؟
طبیعیه واسه منم بعضی جاهاش باد داره خودش خوب میشه سزارین اولمم همین بود
شاید تجمع مایع باشه
بهتره به دکتر نشون بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.