۹ پاسخ

منم ۲۶ نوبت دارم .
هم اضطراب دارم واسه اولین‌تجربه .... هم‌کلی هیجان دارم واسه دیدن پسر کوچولوم🥹💙👶🍼

من ۲۲م 🫣

من ۷خرداد🥺

منی که گفته هفته دیگ زایمان میکنیم🤦🏻‍♀️
از استرس جونم داره میاد بالا

من ۲۵ وقت سزارین دارم لحظه شماری میکنم برسه اون روز دخترمو ببینم

منم میترسم ۱۷تیر گفته بیا
سزارین هستم ی بار امتحانش کردم نمد چرا باز میترسم🥺

چند هفته بودی دکتر بهت نامه سزارین داد؟

من و بنظرم خیلی داره دیر میگذره عجله دارم زود برسع اون روز

من ۲۱ ام

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی