۴ پاسخ

من از اتاق عمل دکترم برام بست تا یک ماه

من تابستون زایمان کردم شیر هم میدادم اصلا نتونستم شکم بند تحمل کنم.

ن نبستم اصن شکمم تخته تخته

نمیدونم تاثیر داشته یا نه یه ماه کمتر بستم قبل بارداری شکم نداشتم الان یکم شکم دارم ولی افتاده نیس

سوال های مرتبط