وااای من دوروز بچم تو دستگاه بود کارمنم گریه بود انگار دورازجون تو زندان بود،تند تند شیر بده و عوض کن،خونه روهم سرد بگیر ان شاءالله زود خوب میشه
شیر زیاد بدی خودش میاد پایین
کمه آره زودخوب میشه عزیزم نگرانـنباش
برا منم رو ۱۱/۵بود دوروز زیر دستگاه بود کم شد دکتر گف دیگ لازم نیس فقط تند تند شیر بدع
آره عزیزم نگران نباش بچه من ۱۸ بود اگر درست بذاری و خوب سیر باشه تکون نخوره زود پایین میاد
آره بابا پسر منم همین بود دوشب بود خوب شد
اره نگران نباش پسر من ۲۰ بود دو روزه زیر دستگاه ۵ شد
ایشالا عزیزم
خیلی سخته
عزیزم نگران نباش زردی پسر من ۱۵ بود یک روز و نیم توی دستگاه بود شد ۶
ولی بزار بمونه که کامل از بین بره
من نزاشتم بعد یه هفته زردیش دوباره برگشت با اینکه شیر خشت بهش دادم جاشو گرم نمی کردم
الهییییی
اره حتما نگران نباش
آره عزیزم پسر من 17بود فردا صبح شد 9
حتما زیاد بذار دستگاه فقط تند تند بهش شیر بده که زیاد دستشویی کنن
خیلی سخته منم دو شب نگهش داشتم دیگه دلم داشت پاره میشد🥲درش اوردیم
اره عزیزم حتما خوب میشه زردی چیزی نیست ک
اره نگران نباش تند تندم شیر بده زود میاد پایین
انشاالله عزیزم زودی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.