دخترا دو ماهه سزارین کردم برم باشگاه ؟

تصویر
۴ پاسخ

تا۶ماه بنظرم نرو چون هنوز بخیه ها از داخل تازه هستن

دکتر به من گفت ، بزار دو سه ماه از سزارینت بگذره برو باشگاه ،شما هم اگر دوست داری فکر کنم بتونی دیگه کم کم بری

اگر محیط باشگاه دوست داری تردمیل برو فقط فعلا ،بعد۳ماه هم میتونی فیتنس یا هرورزشی خواستی شروع کنی

نه اگرم رفتی یا هرورزش دیگه نباید به شکمت فشار بیاری وگرنه شکمت میمونه

سوال های مرتبط