۱۷ پاسخ

نمیخواد کاری کنی عادی عوضش کن اگه پرسید چرا اینجوریه بگو دختر با پسر جای خصوصیشون فرق داره بعدم سرگرمش کن بره ی چیزی واست بیاره کم کم عادی میشه

اون نوزاد و پاکه اونم بچه هس چ سولایی میپرسین خدایش

خب ببینه بعدا براش عادی میشه
دوست من فاصله سنی بچه هاش ۷ سال بود دختر بزرگش پوشک داداشه رو عوض میکرد براش عادی بود اینقدر بچه های مودب و خوبی هستن

اوایل که پسرم بدنیا اومده بود دخترم کنجکاوی میکرد با اینکه توی اتاق بود عوض نمیکردم یا می‌گفتیم زشته و فلان.
کوچیکتر از دخترشما بود داداشش بدنیا اومد.
الان دیگه واسش عادیه و ياد گرفته ‌نباید نگاه کنه و اینا

دختر من با همین بی احتیاطی ک پوشک بچه رو جلو همه باز میکردن دید از من پرسید منم براش سر بسته توضیح دادم گفتم همینجور ک شکل ظاهری پسرا با دخترا فرق داره اندام خصوصیشونم فرق داره و شبیه هم نیست

منم همیشه این فکر تو سرم بود
تنها راه حلت بی تفاوتی هست
هر عکس التماس نشون بدی بدتر میشه
و بلاخره میبینه
اونموقع اگه حساس شده باشه بد میشه
دخترمنم فقط همون اوایلش میگفت مامان چرا ادب آراد دوتاست؟ میگفتم پسرا اینجورین دخترا مثل شما
همین
دیگه نه کنجکاوی کرد نه حساس شد، هیچییی
به نظرم شما هم واکنش نشون نده

واقعا سخته جنس مخالف برای تعویض پوشک مگه بهش کار بدی یا پوشک بیاره یا کاری بکنه که نبینه و حساسش نکن

عزیزم فک میکنم کتابی در این مورد هست ، باز هفته بعد از مشاور مهدیار میپرسم

یکی از دلایلی که بچه هم جنس دوست داشتم همین بود واقعا ادم خیالش راحته با هم حمام برن لخت بیان بیرون ادم نگرانی نداره

بهش بگو دختر ها و پسر ها باهم فرق حتی جای خصوصیشون مثلا دخترا مو بلند دارن و .... دختر جاریم برا پسر خاله اش رو دیده میگفته موش داره وسط پاش و دُم اش جیش میکنه😂😂😂

بنظرم بستگی ب دخترت داره اگه میدونی ممکنه براش خیلی جلب توجه کنه و ذهنش رو مشغول کنه چون ماشالا ی سری بچه ها تو این موارد خیلی تیز و کنجکاون بهش بگو مال نی نی ها اینجوریه تا ی کم بزرگتر بشه و راحت تر بتونی در موردش توضیح بدی ولی اگه میدونی ی سوال میکنه و میگذره بهش بگو جای خصوصی پسرا با دخترا فرق داره خیلی عادی اصلا هم نگو به کسی نگو و فلان

سواااااالللللیییی ک هرروز تو ذهنم میاد و جوابی براش پیدا نکردم

اتفاقا خوبه ک از همون اول میبینه فرق دارن و براش عادی میشه بعدا کنجکاوی نمیکنه الان کسری هی از من میپرسه از کجا جیش میکنی و فلان نمیدونم چی بگم

سلام منم خیلی محتاط بودم ولی هرکاری کنی میبینه.فقط توضیح دادم فرق داره باهم.زیاد حساس نشدم کنجکاو بشه

وای دقیقا استرسی که من از اول بارداری تا الان داشتم نمیدونم چیکار کنم چجوری واسش توضیح بدم خواه ناخواه میبینه واسش سوال میشه

هرکاری کنی باز میبینه بخای هی بگی هم نگاه نکن بدتر کنجکاو میشه
من پسرم دفعه اول دید گفت مامانی چرا شنبل نداره اجی خخخخ

عزیزم هرکاری کنی بازم میبینه
من هر کاری کردم فایده نداشت و بهش گفتم اندام شخصی داداشه و نباید نگاه کنی و زشته

سوال های مرتبط