۳ پاسخ

یرندش که خیلی عالیه

الان تبش 37.8هست

به درجه فارنهایت تنظیم کردین
باید به سانتیگراد تبدیلش کنید

سوال های مرتبط

مامان شهاب ومهدی مامان شهاب ومهدی ۴ سالگی