بچه هاتونو ببشتر ب چ اسمی ناز میکنید

۲۴ پاسخ

هر چی به ذهنم بیاد 🫸🏻😂

عشقم
قلبم
جونم
عمرم
نفسم
رندگیم
نازنازی من
بند دلم
و
...

عسلم
زندگیم
قند مامان
عمرم
جونم

دختر بزرگم ترنم هست بهش میگیم ترتر مامان
تابان هم ک کوچیکه خونست بهش میگیم تابان چی

همه چی😶خانم گل/قلب مامان/دلا جونم/عروسکم خوشگلم عشق مامان دردت بجونم قند عسللللل دورت بگردددددم

کوچولوم
آنی
آنیس
پناهم
موششش

پسر قشنگممم
قندک مامان

قند عسل من

ماهی کپور صداش میکنم پسر چش چشکی ینی چشم🤣

قندی
دلی خانم
دلی مامان
همسرم دلی بابا

همه چی
وقتی کوچولو بود مغز بادوم من صداش میکردم
الان قلب مامان
عشق مامان
و....

سیبیل
جیگر سیاه
شنگول
عشق مامان

ماسدانا
ناسدانا
مسدانا😂😂
مهرسامع اسمش مسدانا میگم
ماچ ماچیه. ماسدانا میگم
ناز نازیه ناسدانا میگم
😂😂😂😂😂

آخر اسمش bey میذارم مثل جانر بی ، جیحون بی

خیلی ذوق کنم میخونم براش زندگی زندگی زندگی می یا '' زندگانی علی جانی""

همه چی 🤦😂

هرچی القاب قشنگ باشه مثل عشق مامان نفسم و...

عروسک
نخود
فرشته
دختر زیبا
ظریف

نورگلم

عشقم ..نانازیم

بابام برادر کوچکم عشقم نفسم

جانا🥺

آقا پسر
ایلیا کوچولو
عسلچه

اقا کوچولو

سوال های مرتبط