۸ پاسخ

من هنوز این آزمایش ندادم ولی گهواره عکسش دیدم خیلی دلم میخواد از این شربته بخورم هوس میکنم 😑😵‍💫😭😂

من قصد دارم با خودم چایی ببرم تلخ باشه بشوره ببره😂😂

آره خیلی آزمایش بدیه منم خیلی حالت تهوع گرفتم بعدش

از بین این همه زاییده ها یهو یه شربت خورده میزنه بیرون😂😂نوش جونت

عزیزم دکترت یا بهداشت برات نوشته

چراناشتا یعنی نمیتونیم صبونه بخوریم

من روز دوشنبه میرم برا این آزمایش 🫠

من ک خیلی میترسم از این ازمایش

سوال های مرتبط