من هنوز این آزمایش ندادم ولی گهواره عکسش دیدم خیلی دلم میخواد از این شربته بخورم هوس میکنم 😑😵💫😭😂
من قصد دارم با خودم چایی ببرم تلخ باشه بشوره ببره😂😂
آره خیلی آزمایش بدیه منم خیلی حالت تهوع گرفتم بعدش
از بین این همه زاییده ها یهو یه شربت خورده میزنه بیرون😂😂نوش جونت
عزیزم دکترت یا بهداشت برات نوشته
چراناشتا یعنی نمیتونیم صبونه بخوریم
من روز دوشنبه میرم برا این آزمایش 🫠
من ک خیلی میترسم از این ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.