خانما منم زایمان کردم اونم تو ۳۳هفتگی🥲د

۱۹ پاسخ

مبارکه عزیزم🌸

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم وزنش چقد بود حال نینی خوبه ؟..

بسلامتی گلم🥰

مبارکه عزیزم انشاالله به سلامتی❤️

عزیزم انشالله سلامت باشه

منم ۳۳ هفته زایمان کردم چند روز قبلش آمپول ریه زده بودم ...پسرم کلا ۱۰ روز تو ان آی سیو موند

ایشالله سلامت باشین
مبارکه 😍

ب سلامتی

به سلامتی خداکمکت کنه باورکن چقد ترسیدی☹️

بسلامتی عزیزم

عزیزززم مبااارک باشهه😍 چرا زود زایمان کردی؟ بچه چن کیلو بود. خوبه؟

به سلامتی عزیزدلم🩷

چرا عزیزدلم انقد زود؟

مبارکه بچت تو چه وضعیه چند کیلو بود ؟

خوبی؟نی نی خوبه؟

تا میتونی شیرتو بدوش شیر خودتو با شلنگ بهش بدن خیلی سریع از دستگاه میاد بیرون با شیر مادر

زیاد ان ای سیو نمیمونه اگ خودت دیابت و فشار نداشتی مویع حاملگی و قبل تولدشم اممول ریه برات زده باشن

مبارک گلم

امپول ریه زدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۳ ماهگی
مامان مائده مامان مائده روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام🩵 مامان مهرسام🩵 ۱۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان محمد آراز مامان محمد آراز ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۲ ماهگی
مامان سرحان و پناه مامان سرحان و پناه ۹ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی