برای من اصلا موثر نبود گریپ میکسچر عالی بود
اینفاکول دیگه اصلش نیست. جواب نمیده😢
عالیه من کلی قطره امتحان کردم هیچکدوم به اندازه اینفاکول جواب نداده از ۲ونیم ماهه که بود میدم یه ذره درد چ دل پیچه نداشته البته شربت گیریب میچسنر و کولیک ایز کنارش میدم
من دایمتیکون دادم خیلی عالی بود
بهترینشقطره کولیک ایز هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.