هنوز باید قطره پاراکید بدیم یا شربت

۲ پاسخ

دیگه از یک سال و نیم به بعد باید شربت بدیم قطره جواب نمیده

من از یکسالگی شربت پاراکید میدم.۵ سی سی میدم برا تب

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جاوید مامان بردیا و جاوید ۱ سالگی