۵ پاسخ

شاید شیرت زیاده یا رفلاکس داره

پسر منم همینطور بود که ولش کرد دیگه

پسر من یا وقتی که اروغ داره اینجوری میکنه یا وقتی ک شکمش میخواد کار کنه

شاید سیره

شیرخشک هم میدی؟

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی