واییییییییییی که دختر منم یک هفتس همینجوریه
هلاکِ از گشنگی هاااا ولی دو قورت میخوره دیگه هرکار کنم نمیخوره با هزار بدبختی هم که میخوابونمش نیم ساعت چهل دقیقه بعد بیدار میشه😐🤕
بخاطر ریفلاکسع بچه منم همچین شده
دکتر گفته برای ریفلاکسشه
فقط وقتی راه میرم شیر میخوره
بشینم اصلا نمینوره
یه میک میزنع گریه میکنه ول میکنه
نمیدونم این سه ماهگی چیه بچها این کارو میکنن دختر من شیشه میخوره فقط تو خواب خوب میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.