وقتی میکشه عقب و گریه میکنه یا غر میزنه آروغ داره
سر دلش گیره
بلندش کن اروغ بزنه بعد بخوره
منم همینکارو میکرد اینکارو که میکنم خوب میشه
ولی اگه با خنده و خوشحالیه که داره بازی میکنه
عزیزم منم درگیرم اصلا نمیخوره ادا میده جالب اینجاس از هرکی میپرسم جدیدا بچش اینطوری شده!!!! دلیلش چیه واقعا خدامیدونه
شاید رفلاکس داره
دختره منم همینه فقط بازی میکنه شیر خشک دادنی فقط قشنگ میخوره سیر میشه میخابه
اشکال نداره گرسنش باش خودش میخور
اگه یبار دوبار در روز انجام میده داره بازی میکنه بچه همراهیش کن😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.