۲ پاسخ

احتمالا یا شیرتون کمه یا فشار خوبی نداره
چون دخترمنم همینطور بود تازمانیکه شیر پرفشار و خوب بود میخورد

عزیزم اون به شیشه عادت کرده میخواد سینتا ول کنه

سوال های مرتبط