ببین صندلی ماشینش چجوریه
اگه از این کامل نشسته هاس نه
باید بذاری وقتی تونس بشینه و کمرش سفت شد بذاریش
اگه مث کریر حالت خوابیده داره میشه
من میذارمش تو کریر فعلا
حالت خوابیده میشه چون حتی اگه گردنم گرفته باشه گردنش و ستون فقراتش درد میگیره بنظرم تو کریرش بزار جای کمربند هم داره خودشم کمربند داره
اره میشه به صورت خوابیده میشه
اگه صندلیش حالت نشستنه، از شش ماه به بعد میشه استفاده کنین. الان زوده
زیاد رو به جلو خم نباشه بعدم الان فکر کنم مناسب سنش نباشه چون ب کمرش نشستن فشار میاد حداقل تا چهار پنج ماه صبر کن
روبه بیرون نمیشه روبه صندلی حالت خوابیده بدو تولد باید باشه فکر کنم
از ۹ کیلو به بعد میشه استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.