دیروز رفتم سونو صدای قلب فندوق رو شنیدم😍

تصویر
۷ پاسخ

مباااارکههه😍

بمونه براتون عزیزم ❤️کاش بی بی چک منم این ماه مثبت بشه😕

مبارکه گلم بسلامتی بغلش بگیری
طبق پریود ۷ هفته بودی درسته ؟

مبارکه❤️ برای منم دعا کن🥰

خداروشکر عزیزم. انشالله منم ایم دفعه بشنوم تجربه تلخ قبلیم از بین بره 🤲 برام دعا کن منم بشنوم

مبارکه عزیزم چند هفته بودی

مبارکه عزیزم کاش منم این هفته که برم بشنوم

سوال های مرتبط

مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی