خانوما گردو رو چجوری میدید به کوچولوهاتون؟

۵ پاسخ

ی هاونگ سنگی کوچولو مامانم گرفته با اون له میکنم میدم

میریزم تو خرد کن بعدم با صبحانه یا تو فرنی و.. میدم

با همون پوست سیاهش؟ یا اونو در میارین؟

با چای صاف کن رنده میکنم
همه مغزیجاتو همینجور میکشم ته جای صاف کن

آسیاب میکنم

سوال های مرتبط

مامان دنیز جونم❤️ مامان دنیز جونم❤️ ۱ سالگی