مامانا بعد سزارین چی بخوریم خوبه
غذا،تقویتی،خوراکی و …؟

۳ پاسخ

کاچی
خرما
شربت شیره انگور ، خرما
عصاره گوشت
کباب گوسفندی
مایعات

گوشت شیره رازیانه دم کرده زیاد سینه مرغ مغذی جان داروهات تا 40,مصرف کن عصاب آرام و بی. خیال باشه حرص رو دور کن از خودت حمام و دوش گرم یک روز درمیان محل به کسی هم نزار هرکسی هرچی میگه بگو چشم ولی گوش نده شیافت یادت نره

ابگوشت بدون حبوبات
ماهیچه
گوشت کبابی
کاچی
اب هویج

سوال های مرتبط

مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی