سلام خانوما سینهی سمت چپم ترشح داره خود به خود طبیعیه؟

۳ پاسخ

آره منم یادمه از اولماه 6 بارداری هردو سینم ترشح داشت طبیعیه طبیعیه
فقط باید دست نزنی و تحریکش نکنی

بله طبیعیه
فقط نباید سینتو ماساژ بدی و تحریکش کنی

اره دست نزن اصلا فشار هم نده

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری