وای ول کنخواهر اصلا دل تنگنمیشم
امان ازشما...😂💚
وای گلم همش استرس بود ک..اینجوری بخابی اون مدلی بخابی بچه خفه نشه
چه مامان خوشتیپو خوش سلیقه ای😍
چه باحاله عکست😍
دقیقا برای تکوووناش👶🏻👶🏻👶🏻
من هموقه بستنی میخورم یاد لگد زدنای آنیل میفتم
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
اینجا چند ماهت بود؟
من هیچوقت دلتنگ نمیشم چون همش درد داشتم ویار اووففف لعنت ب بارداری ایشالا بچم بسلامتی بغل بگیرم🥲🥺😂
همش عذاب بود اولش ویار اخرش سنگین اوووف
من برای هر ثانیه اش از روز اول زجر کشیدم تا الان
محاله دلتنگ بشم
بارداری خیلی راحت تر از بچه داریه😢
منم دلم تنگ شدهههه😭☹️ من هیچی از بارداری نفهمیدم خیلی راحت بود خیلی از بارداریم راضیم الانم دلم تنک شده😢💔
خواهر الان معقدم درد میکنه نمیتونم جابه جا شم یکسره دسشویی دارم بیرونم که اصلا نمیتونم برم استرس سز هم دارم آخه جرا باید دل تنگ بشی زندگی کن لذت ببر
من از ۱۴۰۲ حامله ام
حالم به هم میخوره اسمشم میاد
از اسفند ۴۰۲ تا الان ۹ ماه مرخصی بودم و دوتا بچه اوردم😁😁
انشاالله بزودی نی نی جدید🤗
واسه چیش دلت تنگ شده؟؟؟؟
یکی دیه بیار🤣🤣🤣🤣🤣
منم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.