بچم سفالیک شده ایخدا من طبیعی نمی تونم 😭😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

به بدنت اعتمادکن

چرانتونی میتونی گلم نترس به خودت استرس نده مث‌ من ریلکس باش

چرا نتونی همه تونستن خودتم میتونی بعضی زنا ۶ تا ۵ تا ۳ تا و۲ تا طبیعی میارن چرا بخودت انرژی منفی میدی منم زایمان سوومه طبیعی قبلا تونستم این بارم میتونم خودتم میتونی ب بدنت اعتماد کن

سزارین اختیاری شو به دکترت زیر میزی بدی انجام میده الان همه جا دیگه اینجور شده

خوشبحالت برو خدارو شکر کن من بچه ام بریچه دارم گریه میکنم فقط بچرخه

صلاح تورو بیشتر خدا میدونه نگران نباش
خدا تو وجوده همه ی ماها این زایمان طبیعی رو قرار داده پس توانشو هم میده

تو میتونی

خب سزارین اختیاری شو🥲

اگه نتونی خب سزارین میکنند

عزیزم باید قبل بارداری ب اینجاهاش هم فک میکردی🥴

چرا اینجوری میگی عزیزم همه چی دست خداست

سوال های مرتبط

مامان هیلان 🎀🩷 مامان هیلان 🎀🩷 هفته سی‌ونهم بارداری