۴ پاسخ

من کیست داشتم

برو یه سونو شکم ورحم بده

فقط برو دکتر خود سر کاری نکن جدی بگیرش

سلام عزیزم خوبی من که تجربه ای ندارم در این مورد ولی یه خانومی رو میشناسم که مشاور و درمانگر طب سنتی هستش که بهتون می‌تونه رایگان مشاوره بده اگه بخوای میتونم شمارشو بدم ازشون مشاوره بگیری

سوال های مرتبط