۸ پاسخ

هبچ وقت بیسکویت و ویفرو جزو خوراکی برای بچه زیر ۲ سال نمیدونم .چرا شکم بچه هات نو با اینا پر میکنید .همونو میوه بده .سیبزمنی ابپز بده خرما بده کشمش بده .خواهر جان .بعدا بزرگ بشن به مشکل میخوری دیگه غذا نمیخوره و خوراکب بی خاصیت میخاد💔😭

موز هم میدم یا سیب دوس داره

اصلااا خوراکی نمیدم مگررر خودم کیکی چیزی بخورم ببینه تو دستم بخاد میدم ولی براش پنکیک درست میکنم کره بادوم زمینی وشیره توت یا ارده شیره الیته گاهی باباش قاچاقی بهش چوب شور میده اکثرا بستنی میدن ولی بچم گلوش چرک میکنه بستنی بدم

کیک خانگی
شیر
شیر موز
بستنی سنتی

ویفر که خوب نیست کلا
میان وعده نان و ارده عسلی
موز و مغز
مغزیجات
کوکی خودم پز
فرنی و....

پسز من پفیلا خیلی دوست داره

لاقل بیسکوییت مادر بده

اگر منظورت میان وعده هست
اوتمیل . پوره میوه. حلوا . کاچی اینا رو درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی