من تو روایات خوندم میگن اگه نطفه بگیره بچه شش انگشتی میشه بر طبق تاریخ نمیدونم دقیقش واقعا امشبه یا فردا شبه نمیدونم اما برطبق نجوم وستارگان و...هم اینو میگن
نه طبق روایات بچه ۶ انگشت میشه
ازنطرعلمی ونجومی بنطرم میگن خوب نیست
من اصلا اعتقاد ندارم با توکل بر خدا زدیم رفته همیشه
چون هرروز بودیم توی اقدام
نه اصلا عزیزم
چرا نشه😑
احتیاط کن و اگه روز تخمکگزاریت هست صدقه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.