۱۰ پاسخ

منم دوروزه درد پریودی دارم هم زیر دلم هم کمرم درد میکنه ولی ن اینقدر ک شما میگین بهتره بری چک شی

عزیزم دردت طولانی شد برو بیمارستان ، این همه زحمت کشیدی تا اینجا اومدی ، دیگه باید تحمل کنی ...، شما ک این همه درد رو داری تحمل می‌کنی ، ی معاینه هم روش ،

حس زورم داری؟

یه این ماه میگن ماه درد چون نزدیک به زایمان هست.. اتفاقا منم دقیقااااا دوروز‌ پیش مثل شما بودم..دکتر معاینه کرد گفت یک فینگر باز شده باید بستری شی ووو.....
اما من اومدم خونه استراحت کردم و زیر پاهام به اندازه یک آجر بالشت گذاشتم درد ول کرد منو خداروشکر.. اصلا هم بیمارستان نرو چون الکی نگهت میدارن و آنقدر معاینه ات میکنن تا زایمان کنی😂😂

برو‌ بیمارستان

اصلا دردات طبیعی نیست
از زایشگاه میترسی برو بیمارستان بخش زنان ان اس تی بده تا بفهمی انقباضه یا نه

عزیزم هفته ۳۶انقباضات خیلی زیاد میشه و باید حتما ب دکترت بگی و امکان زایمانم هستش...

به نظر میاد درد زایمان باشه
برو بیمارستان

علائم زایمان اینایی که میگی اخه من این علائم داشتم سر زایمان اولم

این دردا طبیعی نیست عزیز با دکارا نمیتونی ارتباط بگیری بگی

سوال های مرتبط