سلام پسرم تب داره ۳۸.۵به نظرتون شیاف بزنم؟

۳ پاسخ

بهش پاراکید بده نیم ساعت بعدش دیدی پایین نیومد شیاف بزار

با پزشک مشورت کن ولی فعلا پاراکید بده و پاشویه کن ت تب بیاد پایین

اول بهش قطره استامینوفن بده بعد نیم ساعت اگربهترنشد شیاف بزن

سوال های مرتبط

مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی