۵ پاسخ

پودر پلانتاژل ،قطره اندانسترون، شربت گریپ میکسچر ، با اینا دو روزه خوب شد ،مخصوصا پلانتاژل برا اسهال عااالیه ،قبلش دکتر بردم دارو داد خوب نشد

فقط پدی لاکت

شیر خشک هم گفت ببلاک ال اف بگیرم

شربت مترونیدازول،قرص لوپرامید،پودر بایو کیدز

آره من دیشب یهودی بچم از ۸ شب اول هی گریه میکرد میگف دل بعدم تا ۱۰ ونیم شب که بردیم دکتر ۴ ۵ بار بالا آورد امروزم اسهالللل
فقط ی آمپول تهوع زد ی شربت اندانسترون داد
برا اسهالش خودم قطره پدی لاکت از قبل داشتم دوباری تا حالا دادم
پسر بزرگمم ۱۲ سالشه همینطور بود فعلا نبردم همین شربت دادم فقط

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ سالگی