خانوما یبوست دارم بعد زایمان چیکار کنم

۸ پاسخ

شیاف گلیسیرین یا بیزاکودیل

کمپوت انجیر بخور شیاف بزار اینا تاثیر داره من خودم سزارین بودم تاثیر داشت اینا روم البته تو اردبیل سزارین شدم بیمارستان قائم شخصی

سزارینی عزیززم تعریف کن از زایمانت مبارک قدم گل دخترت🥰🥹🎀

روغن حیوانی یا زیتونی به همه غذاها بزن
ناشتا آب ولرم بخور
ملین استفاده کن
انجیر خیس کن صبح ناشتا بخور

عزیزم هرکاریم کنی یبوست تا ۴۰ روز باهاته والا من هنوز دارم خوب نشدم خیلی اذیتم

انجیر و پر زردآلو خیس کن بخور
زردآلو تازه بخور
آب خیلی بخور

سیب درختی بپز بخور

روغن محلی بخور با غذا هات خیلی خوبه تا این ۴۰ روز رد کنی

سوال های مرتبط