من خیلی وقته هوس فالوده کردم ضرردارع بخورم؟

۸ پاسخ

اینکه یه چیزیو هوس کنی و نخوری که ضررش بیشتره عزیزم

اگه تنها بخوری ضرر داره😂😂

نه من خوردم

من کل بارداری منتظر بودم فالوده بیاد ،بعد عید دو بار رفتم فالوده بستنی خوردم کیف کردم
هیچ ضرری نداره

نهههه🤨

نه چرا باید ضرر کنه؟😐

نه چه ضرری
چرا اینقدر سخت میگیرین 😐

چرا باید ضرر داشته باشه 😐

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی