اینکه یه چیزیو هوس کنی و نخوری که ضررش بیشتره عزیزم
اگه تنها بخوری ضرر داره😂😂
نه من خوردم
من کل بارداری منتظر بودم فالوده بیاد ،بعد عید دو بار رفتم فالوده بستنی خوردم کیف کردم
هیچ ضرری نداره
نهههه🤨
نه چرا باید ضرر کنه؟😐
نه چه ضرری
چرا اینقدر سخت میگیرین 😐
چرا باید ضرر داشته باشه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.