۵ پاسخ

آره نترس فقط گوش کن من از تو بدتر بودم
ببین گفته نود درصد ساک .ساب کوریونیک
یعنی نزدیک دهانه رحم .هماتوم زیاده
حتما یا برو خونه مادرت
یا یکی بیاد خونه شما
اصلا از جات نباید بلند بشی جز دستشویی
دراز کش بیشتر به سمت پهلو چپ
روزی ۸لیوان آب بخور
شیاف طبق نظر پزشک استفاده کن
ببین روزی ساعتی چقدر گفته آمپول داده بزن
توالت فرنگی حتما استفاده کن
شاید چندین هفته بخوابی
من خودم از هفته هفت تا الان دراز کش هستم
اگر خونریزی شدید کردی نترس رفتی بیمارستان نذار هیچ کس معاینه کنه فقط سونو شکمی

انشالله خیره
من تو بدترین خونریزی ها رفتم و قلب بچه ام میزد
فقط مواظب خودت باش رابطه هم ممنوع

استراحت کن کار نکن
برو دکتر دارو میده خوب میشی

دختر من چند روز دیگه میشه ۱۵ ماهش
وقتی ۱۱هفته باردار بودم به قدری خونریزی کردم که کل شلوارم خیس خیس بود رفتم سونو گفت ۵۰ درصد از سهام بارداری رو گرفته خون و بچه نمی‌مونه و تا چند روز دیگه سقط میشه با استراحت و شیاف و توکل بخدا دارم میخوابونمش

انشالله ک برطرف میشه بچه سالمه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته بیست‌ونهم بارداری