۳ پاسخ

عزیزم دکتر به من گفت تا ۳۷.۱ تب حساب نمیشه. لباسش کم کن حواست باشه اگر بیشتر شد اقدام کن

پاراکید بده بچه منم پریشب خیلی تب داشت

نیم درجه تب داره
پاراکید بهش بده

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی