نمیدونم چرا حالت تهوع و معده درد و کمر دردو گرفتم یدفعه؟

۳ پاسخ

ازمن خیلی خودشو جم میکنه

منم دقیقا هفته۳۷حالت تحوع دارم دائما کمردرد پریودی هم میگیرم معدمم ک نگم داره سوراخ میشه
فکر کنم تو هفته ۳۷طبیعیه

احساس نمیکنی وقت زایمانت رسیده؟🧐

سوال های مرتبط