۲ پاسخ

دکتر من گفت جواب نده قرص باید سونو‌بشی
احتمال سنگ‌ کیسه صفرا هست

منکه دکترم فقط‌ فاموتیدین ۴۰داده بهم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد