حساسیت زاس ب شدت
نه عزیزم فعلا نده
از یکسالگی مجازه
نه نده
من دادم مشکلی پیش نیومده خداروشکر
ن دکتر گفت اصصصلا تا یکسال
من امروز اتمیل توت فرنگی بهش دادم دکتر دخترمم گفت اشکال نداره فقط زیاده روی نکن
نه اصلا
من به دخترم دادم با اینکه آلرژی ب پروتیین گاوی بود دادم و هیچی مشکلی پیش نیمد اتفاقا خیلیم دوست داشت خداروشکر
نه اصلا انواع توت خوب نیست خود ما ک بزرگسالیم میخوریم مریض میشیم اون بچست
عزیزم اینا گلخونه ای هستن حتما بزار داخل یه کاسه آب چند دفعه آب عوض کن بزار یخچال بعد به بچه بده چون سموم زیاد استفاده میشه
تست حساسیت بگیر اگه اوکی بود بده من به پسرم میدم فقط حسااابی بشور
ن خوب نیس حساسیت زاس
نه نیست میگن
والا من قبلا تو اینستا یه بلاگرو دیدم خارج زندگی میکرد گفت دکترش گفته از۴ماهگی بهش غذا بده اولین چیز که بهش داد توت فرنگی بود
نه عزیزم فعلا زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.