توت فرنگی ازچن ماهگی مجازه ؟؟

۳ پاسخ

من از اول 9 دادم و خداروشکر مشکلی نبود

از یکسالگی به بعد چون حساسیت زاس همون یکسالگیم خیلی کم باید بخوره

توت فرنگی حساسیت زا هس

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان 👑 پادشاه مامان 👑 پادشاه ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان ماهان🥹🩵 مامان ماهان🥹🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان کوروش قشنگه🐭❤️ مامان کوروش قشنگه🐭❤️ ۱۳ ماهگی