توت فرنگی مجازه بدم ۸ ماهگی

۷ پاسخ

من دادم حساسیت نداد

اره بده
تست بگیر

نه بعد ۱ سال بده

من دادم حساسیت نداد

نه عزیزم الرژی زایت زیر یه سال ممنوعه

الرژنه تا یکسالگی نده

من از پسرم تست سه روزه گرفتم خداروشکر حساسیت نداد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۰ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان ماهان🥹🩵 مامان ماهان🥹🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کوروش قشنگه🐭❤️ مامان کوروش قشنگه🐭❤️ ۱۳ ماهگی