بنظرتون کیک تولد پسرم تدی باشه یا زرافه؟؟

۶ پاسخ

من زرافه دوس دارم

عه تم تولد دختر منم زرافه هست 😍😍😍😍

منم خیلی دوست دارم تولد بگیرم ولی همچنان به خاطر پولش دو دلم

زرافه
انقدر همه تدی زدن خزش کردن

زرافه شیک تره و قشنگ تر

زرافه

سوال های مرتبط